Derecelendirme, müşteri incelemelerine, derecelendirmelere ve telefon anketlerine göre oluşturulur.
Bir yorum yazın
Yorumunuzu düzenleyin
Sırala:
1,0
Kübra
12 Kasımin 2023, 12:29 pm
Aldığımız botun derileri soyulmaya başlayınca değiştirebileceğimiz söylendi. Ben de başka bot bakmak için gittiğimde annem değişim olacağını ve yaşadığımız durumu anlattı. Ancak bize değiştirebileceğimizi söyleyen kişi yoktu, başka bir çalışan ilgileniyordu. Zaten mağazaya girdiğimizde yüzümüze bile bakmadı, hiç ilgilenmedi. En son çağırınca geldi yanımıza. Annem durumdan bahsedince de “Size kim söylediyse o geldiğinde gelin değiştirin. Siz kaça almıştınız bu botu?” Dedi çalışan kişi. Annem de kaça aldığımızı söyledi ancak bize vaat edilen kalitede bir ürünün olmamasından dolayı fark ödemek istemediğimizi, bizimle daha öncesinde ilgilenen başka çalışanın gelip direkt değiştirebileceğimizi söylediğini ve bilgisayara da diğer çalışanın not aldığını belirtti. Bugün bizimle ilgilenen personel ise “Ben sizin muhatabınız değilim, ben bilgisayara da bakamam diğer adam geldiğinde alın botunuzu. Ben ilgilenemem bu durumda muhatap olamam” şeklinde ters bir üslupla konuşmaya başladı. Annem de o zaman diğer çalışanın niye pazar günü gelin değiştirin dediğini sordu ve bize ürünü değiştirebileceğimizi söyleyen personeli aramasını rica etti. Bugün halletmeye çalıştık çünkü haftaiçi çalışıyoruz ve iş çıkış saatimizde mağaza kapalı oluyor. Çalışan bu sefer de “Ben arayamam. Başka zaman gelin. Yarın gelin. Benimle bu şekilde konuşmanız da yanlış. “dedi. Ancak biz kendisi gibi ters bir şekilde konuşmadık. Bize söylenen doğrultuda ilerledik. Bilgisayara alınan nota bakamıyor, bize ürünü değiştirebileceğimizi söyleyen kişiyi arayamıyor, bu konuyla muhatap olamıyor kendisi. Peki tam olarak görevi neydi orada? Sadece ayakkabıların güvenliğini sağlıyordu sanırım. Müşteri memnuniyetiyle ilgilenmediği apaçık ortadaydı zira.… – göster
Yorumlar
işaretlerle
Doğrulanmış inceleme
Ortalama puan
- 3,6
referans alınan
1 yorum ve
5 puan
Yorumlar hakkında Guvenç Kundura